Merhabalar
onceki bebegimi 27 haftalikken olu dogum yaptim malesef sebebi bulunamadi 22. Haftada suyu azalmaya basladi ve gelisim geriligi baslamisti basima ilk defa geldigi icin o doktor senin bu doktor benim dolastim. Simdi yine hamile oldugumu ogrendim kismetse daha cok yeni 4 haftalik hala bi doktor yok kafamda normal muayneye gidiyorum ama riskli gebelik konusunda uzman biri ariyorum bildiginiz bi perinatolog-riskli gebelik uzmani varmi surekli takip eden varsa yazarsaniz cok sevinirim gercekten cok zormus bu durum😞