bademsekeri42 5 kat çıkıp inmek benim harcım mı şuan ki fizyolojimle bi kendimi düşündüm bende baya zorlanırdım sanırım 🙄 sonra da merdiven etkisini. Dublekste oturuyorum, 37+5 bebeğim de iri, erken gelirse diye tetikteyim zaten, gün içinde hep inip çıkıyorum, tetikliyor diyince siz acaba yaşam alanını tek katla mı kısıtlasam diye aklıma düşmedi desem yalan olur 🙈😅