Hulyaa12-- Semiyeeoz Yasemin dokuzoğlumh doktorunuz acaba nasıl ben gidecemde yarın 33 haftaday ama takipli hastası değilim sezen hanıma gudiyirfum doğum ücretinden dolayı değişmek zorunda kaldım endişeliyim 😶
Semiyeeoz Hulyaa12-- Ben beğendim ultrason da çok güzel ayrıntılı şekilde baktı eline ayağına her yerine dakikalarca bakıp bilgi verdi telefon numarasını verdi sorularını yazıp sorabilirsin diyerek. Şimdilik memnunum bakalım ☺️
Gnlozbk elifatma1234 hayır asla sıra beklemiyorsun randevun olduğu için hemen ismin yazıyor ekranda giriyorsun ve çok sakin bir hastane kalabalık değil okadar diğer hastanelere göre
cherrysu gavroche merhaba, Ömer Bey’e hala devam ediyor musunuz acaba? Ben de ona gitmeyi düşünüyorum da.
Esrasenturk8 m_yk34 ben de kendisine gitmeyi düşünüyorum. Yılmaz gencoya gidiyorum ama bırakıp hasan beye gitmeyi düşünüyorum. Doğumda nasıl tavırları acaba yardımcı oluyor mu? Doğurmuşsunuzdur diye düşündüm ama :)