En son pazartesi sıfır açılma, sıfır sancıydı. 40+3 olduk ve bebek 4 kilo civarı olduğu için doktorum beklemek istemiyor. Kız bebek bekliyoruz. Özel hastane… Bugün 9′da hastaneye yatış yapıyorum, dışarıdan müdahale ile (fitil veya suni sancı bilmiyorum henüz) doğumun başlatılması denenecek, ilerleme olmazsa mecburi sezeryan. Duaya ihtiyacım var, eksik etmezseniz sevinirim 🤲🏼 Şimdiden Allah razı olsun 🤲🏼
Süreçte çok zorlanmazsam ara ara sizleri bilgilendiririm inşAllah 🤲🏼