Aminee32 lütfen endişelenmeyin, ben 11.haftamdayım ve hiçbir belirtim yok neredeyse, göğüs hassasiyeti hariç. 4-5 hafta aralığında adet zamanıma denk geldiği için kramplarım oluyordu sonra o da geçti. Bulantı, kusma, halsizlik hiçbiri yok. Bebeğim çok şükür sağlıklı. Siz de kendinizi üzmeyin lütfen, inşallah doktora gittiğinizde kalp atışını da duyarsınız 🧡