Buseninannesi_21 Haftalarda ben buradayim diyen Anne karnindaki bebek neden 2 gündür hareket etmez 20+3′üm endişeliyim açıkcası. 😥
Buseyvz Buseninannesi_21 27,28. Haftalara kadar düzensizlik normal şuan zaten çok normal canım benim 1 hafta bile hissetmediğin olur 🤗
eminegmssy-18 Buseninannesi_21 bebişin canı tekme atmak istemiyordur belki☺️ Belli bir zamana kadar düzensiz gider.
VeraVrea Buseninannesi_21 25. Haftaya kadar düzenli hissedilmezmiş. Bir gün hissedip üç gün hissetmemek normalmis . Ben de telaslanmıstım ama sonra yine basladı. Oynadıgı saatte sen uyuyorsun muhtemelen :)
Buseninannesi_21 Buseyvz Geceleri pıt pıt hareket ederdi ve sabahlarida öyle insanin aklina kötü şeyler geliyo işte Allah korusun.
Buseyvz Buseninannesi_21 çok iyi anlıyorum hep böyle geçti hamileliğim ama şuan endişelenmek için çok erken çünkü düzenli hissedemezsiniz daha korkmayın o yüzden Allah’ın izniyle hiç bir şey yoktur 🤲🏻🌺
Havva- Buseninannesi_21 canim 26 haftalığım bende öyleyim inan karnım bomboş gibi korkma duzensiz olması çok normalmiş