Omerrrkubrra Bebeğim dönmüş ama ben hep yukarda toplanıp hareketlerini hissediyorum yatarken nefes alamıyorum 39 haftalık hamileyim normal mi sizce de
Eymenbby4 Omerrrkubrra canım ben şuan o haftalarda değilim ama ilk bebeğimi 39+4de kucağıma aldım bebeğim doğum pozisyonunu almıştı bende yıkarsa hissediyordum Yatarken nefes alamıyor gibi oluyordum bebeğin ayağı yıkarsa olduğu icin seni sıkıştırıyor
Gulgok Omerrrkubrra 38.haftadayim ayni durumları yaşıyorum. Bu haftalarda doktorum toplanmanin normal olduğunu söyledi. Bebek başı asagida yukarıda toplanan bölüm de ayağı ve yeri daraldığı için oyle oluyor
Balbocegi_ Omerrrkubrra nefes alabildin bagirsaklarin vs rahatladiginda enerjik olgunda bilgi dogumun yaklasti veya geldi demektir sikayetler artik normal