mucizemm01 kizlar yalanci sanci dedikleri bende yok hic olmadi alistirma yalanci sanciymis 1 haftadir falan olur demislerdi ama tik yok . böyle olupda gec doguran oldumu ? 😅
busra-_-01 mucizemm01 bende de sancı yok bel ağrısı ve toplanma var ben de 34 deyim nst de 40 civari çıkıyor sancı ama ben hissediyorum
MomMomMom377 mucizemm01 toplanma dediğiniz işte yalancı kasılmalar :) otururken ya da yatarken karnınız birden sertleşiyor bi tarafı ya da tamamı. Ağrılı değiller çoğu zaten. Bazen nefes kesiyip adet ağrısı gibi gidip gelebiliyot ama çoğunlukla ağrısız oluyo benim yalancı kasılmalarım. Pozisyon değiştirip biraz bekleyince yumuşuyor :) 30 lu haftalardan beri böyle şu an 36+2 😌
ayminaninannesi Benm bazen bacaklarimdan uyuşma tarzı şeyler oluyor ve alt tarafim çıkacak gibi ağrıyor nadiren ara ara yaşıyorum 32+5 olduk yalancı sancı dedikleri sey bumu ben hala anlamis deglm 🙈
Ebruuuucn1 Kızlar bebek toplanması diye nitelendirdiğimiz şey kasılmalarmış bende nst de öğrendim 😂 bana sancın varmı diyorlar hayır diyorum ama orda çıkıyor ve tam o esnada bebek hareket ediyor yani bende ayırt edemiyorum
Smyy00 Ebruuuucn1 aslında bebek yukarı tarafta toplanınca sancı çıkıyor kasılma değil o Nst yi aldatıyor doğru sonuç çıkmıyor bende de öyle oldu tekrar çekince hiçbir şey çıkmadı bende sancı hissetmiyordum zaten
Smyy00 mucizemm01 benim 35 te başladı sabahları adet ağrısı gibi ağrıyla uyanıyorum bir süre sonra geçiyor, bazılarında çok daha geçte başlayabilir 33 biraz erken