Arkadaşlar öncelikle muzdarip olduğum göğüs yaralarım için doğum öncesinden başlayarak toplamda 3 hafta lansinoh krem kullandım hicbiseye yaramadı. Gümüş kapak mucize gibi 1 gun de geçirdi. Lansinoh 80 90 tl e bebekde 150 tlye aldım gümüş kapak. Kesinlikle gümüş kapak alın.
Normal dogum yaptım 1 bucuk kutu depend kullandım çok ise yarıo 30 40 tl alın kesinlikle kalirsada kalsin.
Doğumdan sonra inanılmaz terliosunuz özellikle emzirirken bol bol kıyafetiniz pijama takımı atletiniz olsun . Ben emzirme sütyeni ve atletini kullanmadım bu arada öylece duruyorlar.
Anne kesinlikle emzirmeyle bebek bakımı ile ilgili çok araştırma yapsin. (Burun tıkanıklığı olsun göbek kordonu banyo vs vs ) yanınızda tecrübeli biri olabilir olmayabilirde ama bilinki teksiniz o çocuk sizde duruo sadece.
Benim en önemli gördüğüm gumuskapak bol kıyafet anneye ve annenin bilinçli olması ..
Varsa sorularınız cevaplayabilirim.