Merhaba, 38+4 haftalık hamileyim. 36 haftalık ilken plesanta yaşlanmam olduğunu öğrendim. Ve 3 gün de bir kontrole gidiyordum. Bebeğin gelişimi, suyum vs herşey yolunda sadece plesanta yaşlanması problemi yaşıyordum. Gebeliğimin başından beri de normal doğum istiyorum. Bugün ki kontrolüm de doktorum nst değerler bebeğin gelişimi suyu vs iyi olduğunu fakat plesanta yaşlanmasından dolayı bebeğe daha fazla oksijen ve besin gitmediğini sadece bebeğin beynine kan akışı olduğunu bu yüzden de sezeryan doğumu düşünmemi istedi. Hatta sezeryan a evet dersem gün vereceğini söyledi istemezsem de kontrolleri ihmal etmemi bebeğin hareketlerini takip etmemi söyledi . Fakat ben karar vermek için düşünmek istediğimi söyledim. Sezeryan doğuma elbette karşı değilim fakat gününün dolmasını ya i 40 hafta olmasını beklemek istiyorum. İçeride ne kadar kalırsa bebeğimin gelişimşnin daha iyi olacağını düşünmekteyim.
Peki siz benim yerim de olsanız ne yapardınız. Sezeryan a evet deyip gün alır mısınız yolsa gününü bekler misiniz ?
Eşim kararı benim vermemi istedi. Ve ben öğrendiğimden beri karar veremiyorum.
aranız da bu plesanta yaşlanması problemini yaşan var mı bana bu konu da yardımcı olabilir misiniz ?