Cicikus1 bende bir yan etkisi olmadı önceleri ekmeğe damlatiyordum şu anda direk başımı kaldırıp ağzımı acıyorum direk ağzıma damlatiyorum 🥰 ama hangisi iyi kotu bilmiyorum açıkçası bence doktor mümessil iliskisine bağlı ne verdikleri biraz da
Monovit sağlık ocağı ücretsiz veriyor gidince devit de doktor yazınca 3 TL falan ikisi de olur dedi doktor ben ne denk gelirse içiyorum ondan