NilayRuya 32.haftada nst’ye giriliyor sancı var mı diye, girdiniz mi? Ben de 32+5 teyim birkaç gün önce nst ye girdim hafif sancım çıktı. Çok hafif karın ağrısı vardı önemsemiyorum bile. doktor alttan muayene etti rahim kısalması yok dedi. Yalancı sancı olabilir dedi. Uzun süre ayakta kalmamam,dinlenmem gerektiğini söyledi .