Gizeem Dogum yapalı 10 gün oldu sağlık ocağımız D vit. Verdi 15.günde kullanmaya başla dendi ama araştırmalarıma göre bir çok kişi bunu kullandıktan sonra bebeğim kabız oldu huzursuz oldu diyor sizde yaşayan var mı çözüm olarak ne yaptınız?
[silindi] Gizeem ben daha sağlık ocağına gitmedim de verse bile kullanmam. Doktoruma sorarım öyle kullanırım sizde öyle yapın isterseniz