Kızlar merhaba 6+5 günlük hamileyim. Doktor bi tiroit ilacı başladı ondan önce bulantım yok denicek kadar azdı ama 4 gündür onu içiyorum mafetti beni sürekli midem bulanıyo burnumda kötü bi koku bi tat ne yediğimden anlıyorum ne bişey yapabiliyorum. Bu durumu yaşayanınız var mı ne iyi gelir önerebileceğiniz bişeyler var mı ??