Hatice_ee evet bana folik asit yazdı ilk aylarda bir taplet bitirdim sadece sonra mide bulantısı yaptı bende bıraktım çünkü zaten ilk aylar aşırı mide bulantım vardı o yüzden içmek istemedim sonra devit-3damla önerdi günde 15 damla demir hapı yazdı omega3 yazdi devit-3 ve demir hapını kullanmadım devit-3 hiç kullanmadım demir hapını da ilk meyve yiyecem sonra içecem bir süre sonra onuda bıraktım kendi isteğimle arada sırada omega3 iciyorum