Edali87 başka bir posta daha yazdığınızı görmüştüm. Ben 4 senedir haşimatoluyum ve levotiron kullanıyorum. Hep 2,5 seviyelerinde olan değerlerim hamilelikle birlikte oynar oldu. Bu çok normal bir durum. Olması gereken, düzenli doktor kontrolüyle ilaç dozunu doğru ayarlamak. Evet doktorlar olması gereken değeri söyler ama stres yapmaya gerek yok. Çünkü değerleri stres de çok etkiler. İlaçlarınızı düzenli ve her gün aynı saatte alır, her ay düzenli doktor kontrolünde olursanız korkulacak bir durum yoktur. Ayrıca hipotiroid ve kullandığınız ilaç hafif çarpıntı yapabilir. Bunlar doktorumun söylediği sözler.