BraTurgut 1 ay önce şeker yüklemesi yapıldı 75 gr 1 açlık 97 1 saat tokluk 212 2 saat tokluk 139 doktor sadece 3 gün diyet önerdi daha sonra insüline başlamamı söyledi ben kullanmaya başlamadım başka bir doktora gittim açlık 96 1 saat tokluk 139 2 saat 101 bana göre sonuçlarım gayet iyi kullanmıyorum doktor izne çıkmış dönmesini bekliyorum sonuçlarımı göstermem için aynı durumu yaşayıp insülin kullanmayan var mı ?
Esrelf BraTurgut canım 1. saat tokluğun biraz yüksek. doktorun gelene kadar ölç, diyetine dikkat et, sonuçları da doktoruna göster. Kullanmamak değilde, sen yine sor doktoruna belki dozunu yeniden ayarlar yada hiç başlatmaz sadece diyet verir.
BraTurgut Esrelf teşekkür ederim canım zaten 1 hafta evde ölçtüm ama dahiliye doktoru bakmadı direk kan idrar aldı yaptı sonuçlarda yukarda yazdığım gibi