Ben 24. Haftada kullandım sancım geldiği için 2 ay sonra bırakmak istedim doktor tamam dedi. En son kontrole gittiğimde 32. Haftada şu an her şey çok iyi istersen geceleri kullan dedi erken doğum olmasın diye. Bende istemiyorum ama haftada 2 kez almaya başladım tekrar 37. Haftaya kadar dedi 🥺