Merhaba instagramda tugbaburak8 diye bir bayan var yarın doğum yapicak. son haftalarda yüksek tansiyon çıktığı için sezeryan olucak beyin kanaması riski oluyormuş.Bir de tanıdığım bir arkadaşım var suni sanci bile etki etmedi sezeryan ile doğum yapti