Cnndygu Cemileuuc Çıkar çıkar. 15 im ve göbeğim var😊 Bazı zamanlar kabızlık varsa ondan daha da çıkıyo. Ama normalde de var. Kilo almamış olmama rağmen 😊
rmeysaa12 Cemileuuc Bu her kadına göre değişen bir durum. İç karnınız geniş ise, çıkmaz. Ama dar ise çıkar ☺️
34_21_23 Cemileuuc maşallah 😊 bende hemen çıksın isterdim çıkmıştı da. Bazıları 30 a gelir hala dışardan fazla belli olmaz hamile olduğu
Tgckbr Ssema1 kesin daha fazladır bende 11 derken 11+4 demişti şuan 11+6 oldu tabi ☺️ benimde haftaya taramam bakalım hayırlısı hakkımızda kuzum 🤲🥰
Ssema1 Tgckbr haftaya 12den sonra mı oluyor cnm bna 12.hafta son dedi hastane ondan 11lerde gidiyorm ☺️
Tgckbr Ssema1 11-14 arası yapiyolar diye biliyorum testi haftaya randevum gittigimde yaparlar diye düşünüyorum
Ilkayy Cemileuuc benim vücudum kilo almaya müsahit. 10 haftalık gebeyim bildiğin top karnım sanarsın 5 aylık vücut yapısına bağlı canım bide boyumda kısa 😂