Bu haftalarda rahminizde ufak batmalar ufak sancılar ara ara yoklayan ağrılar hissetiniz mi ?rahim büyüdüğü ve göbek deliği hizasına çıktıgı için hissedildiğini okuduğum için pek endişelenmedim. Sizde durumlar nedir? 🤔😊 birde hareketlerini hissetmeye başladınız mı? Ben hala hissedemedim yada ayırt edemiyorum🤷🏻♀️