SibelKaraca benimde oyle sadece sağ ayağım şişiyor protein kacağı olabilir dediler hemen idrar tahlili hatta idrar kültürü yaptırdım bişey çıkmadı hersey normal olabilir artık bazıları ayakkabı giyemiyor ama sen yinede bi tahlil yaptır için rahat etsin canım