Merinosunannesii mminikmmucizemm ay asıl 99dan sonrası jet hızıyla geçiyor bende birinin postuna yazmıştım şükür son 99 diye daha dün gibi hatırlıyorum nasipse 1 saat sonra son 26 olacagız bakalım son zamanlar hızlı gececek mi😂😂
Yumurcakk mminikmmucizemm en ağrılı zamanlarım😂 diyebilirm ama hala karnımızdalar rahatız 🥰 kendılerı beslenıyor
Biresinti mminikmmucizemm bizde 108 ikili rakamlara cok az kaldii 😃 ama ben 10 günü saymıyorum erken gelicek diye his ediyorum benim icin 98 gün yani 😅😅😅🌼
korkmazkubra mminikmmucizemm bende sendenim canım bekliyorum son 108 gün Vallahi ne oldu nasıl oldu bilmiyorum ve çözemiyorum 4 haftalık derken aldık başımızı gidiyoruz 24 haftalık diyoruz şaka gibi geçti zaman
mminikmmucizemm korkmazkubra ben de 20li haftalara girdiğimi hiç hatırlamıyorum inanır mısın son 13 hafta kaldı o da çabucak geçer inşallah
mbilge mminikmmucizemm canım inan son günler hiç geçmiyor son 12 gün ama iple çekiyorum prensesimi kucağıma alacağım günü 🌸🥰