Esraytmv28 ben de sezeryan oldum 3 yil once.dogumdan 1 yil sonra korse taktim 2 ay duzenli kullandim.75 kiloyla başladım diyete siki bi diyet degil tabi saglikli beslenme.56 ya düştüm.2-3 ay kadar da yürüyüş egzersiz koşu (evde deli danalar gibi yarim saat kosardim ,yarim saatte egzersiz yapardim) ne gobek ne kilo kaldi.ayni kiloyla diyete başladığım arkadasim normal dogum yapmisti.hergun aynı sporu yapardık.ustelik onun koşu bandı da var evinde.onun göbeği halen var ve bariz belli.66 kilo da kaldi ben 56 ya düştün 59 ’la tekrar hamile kaldim.suan 75 kiloyum. 1 buçuk ay var doguma.dogumdan sonra korseli takar bi kaç ay sonra da yediklerine dikat edip tekrar 56 kiloma kavuşurum ins.alt gobek icin egzersiz şart.netten bakın egzersiz paylaşan bir sürü kişi var 2 -3 ay duzenli yapim hergun gayette gidiyo