Deniz95 27 +3 gebeyim. İki üç gündür karnımda kalp gibi peş peşe atışlar hissediyorum. Kalp atışı gibi bir süre oluyor hıçkırık mı oluyor acaba
Humanur2021 Deniz95 aynısı şuan bende dr oluyor çok fazla bi şekilde 🤣🤣 hıçkırıkmi bende bilmiyorum 🤰🏻🤣
Mom080 Bende bu akşam ilk defa hissettim küçük tekmeler gibi sıktı 5 tane falan ard arda acaba hıçkırık mı? 25+2 ama gelişim önde gidiyor ve hareketlerini çok net hissetmeye başladım