miniko_2308 valla deneyimlediğim için söyledim kendim öyle yaptım prospektüste de ovalamayın diyodu ama iğne sonra hem çok acılı oluyodu hemde ilaç değılmadığı için sertlik ve morarma çok oluyodu resmen patlıcan gibi morarıyodu ama ne zamanki ovaladım ilaç hafifçe dağıtıldı ne morarma kaldı ne bişey ben illada yapın demiyorum ben yaptım fayrasını gördüm gerisi sizin biliceğiniz şey