Ikincibebis göbekten çok daha rahat edersiniz. Başlarda bende vurmaya korkuyordum, canım da acıdığı için. Hadi Burcu diyordum bebeğin için yapıyorsun geçicek 💕 alıştım sonra, uzun süre göbekten vurdum. Göbeğim iyice gerildiği için yapamamaya başladım, son bir buçuk iki aydır belki eşim koldan vuruyor. Bi gün sağ bi gün sol kol değiştirerek yapıyor. En azından kol da dinlenmiş oluyor böyle. Bacaktan bi kaç kez yaptım ama hem çok acıdı hem morardı ondan ziyade uyuştu bacağım, herkeste aynı olmaz belki ama ben o yüzden bacaktan vazgeçtim. Yapmadım bi daha.