Esrujj havasını da enjekte etmek ilacın dışarı çıkmasını engelliyormuş aklınızda bulunsun. zaten minnacık bir havası var, eşim de başlarda havasını alıyordu ama artık ben direkt kendim vuruyorum ilaç bitince dahi 3-4 saniye iğneyi çekmeden bekliyorum. Böyle olunca dışarı çıkan damlacık olmuyor.