Meltemmkbs ikinci bebeğim olacak nasipse ilkinde travel sistem araba almıştım 3 yaşa kadar kullandım rahat sonra hafif olsun diye baston altım fakat yakın mesafe olmasına rağmen kreşe götürüp getirirken rüzgârlı havalarda yine travel olanı kullandım çünkü rüzgarı kesmede çok faydalı oluyor 3 yaşa kadar da bebeğin yüzünü görmek açısından çok iyi oluyor. Atıyorum elinde bişey yiyor ve boğazına kaçtı görüp müdahale edebiliyorsun vs gibi tecrübe edindindiğim için söylüyorum. Biz ikinci bebeği düşünmediğimiz hepsini ihtiyaç sahiplerine vermiştik arabaları 🙈şimdi bende bebek arabası bakıyorum ama sanırım joie Chrome da karar kıldım hem alt sepeti vs geniş ki çok iş görüyor Pazar vs gidince, çift yönlü olması, sürüş kolaylığı, ve tek parça olarak kapanıyor oluşu benim için artı ve çok iyi yorumları var. E bebekte şimdi 1999 tl ama Perşembe’den Pazar’a %20 indirimleri takip edersen 1599 tl düşüyor