kapan 10 Haziran'da kan testi verdim ve 132.8 çıktı aradan 7 gün geçtikten sonra tekrar veren ve kan değerim 6155 çıktı ve 4 hafta iki günlük idi sizce bu normal mi yoksa ikiz olabilir mi acaba
Glmgkcmm kapan normal olmasi gerekn o ikizde cok yüksek olması gerekiyor diye biliyorum ulturasonda belli olur zaten bende 4 haftalikken 6645 çıkmıştı