20 haftalık hamileyim sanki karnımın yan taraflarına dogru agrılar var normal mi en son doktor gittimde hiç bi sıkıntı olmadıgımı soyledi persembe detaylıca gidicem ama bide saga sola donerken yatarken oluyor basına gelen varmı agrı karnımda degil ama yanlara dogru