Merhaba bayanlar biz esimle 8 senedir birlikteyiz 7 aydir da evliyiz. Eskiden beri bir kizimiz olursa Almira ismini verelim diyorduk.ve simdi cok skur bir kizimiz olacak. Fakat isim baki kaldigi icin esim biraz daha arastirma yapti ve Belinay ismini buldu.
Sizce “ Almira” mi “ Belinay” mi?