Cnsemrh merhaba bende 6 haftalık haftalık hamileyim. Aşırı gazım oluyor. Doktoruma da danıştım. Sorun olmaz dedi. Kendimce şöyle çözdüm. Sabahları kahvaltıdan sonra 1 fincan rezene içiyorum akşam da yemekten sonra 1 tane sade maden suyu içiyorum. Beni çok rahatlattı. 2-3 gündür gaz sancısı çekmiyorum. İlk hafta o kadar sancım oluyordu ki karnım patlayacak sanıyodum kasıklarıma vuruyodu sancı. Bi deneyin siz de isterseniz