30 yaşında genç bi anneyim kızımı 18 yaşında kucağıma almıştım suyum gelmişti 5 cmle ve 24 dikişle zor gir doğumdu (3850kg).oğlumu ise 24 yaşında kendi ısrarım ve isteğim üzerine iki gün boyu suni sancı alarak anormal bir şekilde 2 dikişle doğumum gerçekleşmişti ((kendimi kah yerde kah yatakta bulmuştum 3600kg)14 şubatta dünyaya getirmek istemiştim ama malesef… 3. Gebeliğim en zor en sıkıntılı en korku ve endişeli gebeliğimde ebemizinde dediği gbi iki farklı ve zor doğumu tattığın için 🙈🥴 ama bu kez kararlıydım kendi sancımı evde çekecektim ki öle de oldu sabah sancıyla gözlerimi açtım ben bugün doğururum dedim sancılarım saat başı geliyordu saat 13:00 de 35 dk da bir gelmeye başladı akşam 20:00 de 10 dk da bir olunca eşimi Aradım bavullarla hastaneye gittik rahim olmuş 5cm sancım 7dk bir bunda hiç bağıröicaktım kendime bi söz vermiştim hep Allahım sen yardım et dedim ki ölede oldu saat 21:00da rahim 6cm ken saat 22:05 de 9 cm di ve beklenen dakikalar harika ebelerimiz sayesinde onların komutlarını dinleyerek 23:22 de Nisakuşu kucağımıza aldık en kolay doğumumdu 3400 ve 0 dikiş herşeyin beyinde bittiğine birkez daha inandm önemli olan kendimize inanmamız rabbim tüm normal düşünenlere hayırlı ve kolay doğumlar nasip etsin 🤲❤️