icedearth Gmzee25 ben de oğluma isim bulamıyorum burda fikirlere bakayım belki şansıma karşıma çıkar 🥰
busratkgz57 Gmzee25 oğlumun adı yaser , şimdiki gebeliğimde eger erkek olsaydı ensar olucaktı , ama kızım olucak Sare koyucaz adını😊
Livanur22 Erkek: yağız, mehmet , selim , asaf , ömer, yusuf, emin, bunlar beğendiklerim kız: Elif, esma , asel , duru , zeynep
Gmzee25 Humanur2021 benimde bi arkadaşım Hüma koydu. Beğenmiştim😍 ilk kızının ismini Dua Eleysa koymuştu
Humanur2021 Gmzee25 Benim de ilk prensesim çok.begenerek seçtim isimleri gibi kaderleride güzel olsun 🤍🤲🕊
Gmzee25 busratkgz57 ay Sare ismini bende çok beğeniyorum, kuzenimin ismi Sare. sağ sali kucağına alırsın inşallah🤗😍