Yspnr VIP istedim zaten ama bir tane oda varmış boş olmayabilirmiş ben doğum yaparken nasıl olacak bilemedim. 🤷🏼♀️Standartta da foto falan var ama ben bunları çok önemsemiyorum kuaför falan filan ne bileyim doğurayım da evime gideyim modundayım daha çok.. Normal doğumun ne zaman geleceğini bilemiyoruz maalesef bide ben doktorumdan çok memnunum kesinlikle memorialde doğum yapacağım inşallah