NAZ2333 Gulsah94 canm tsh yani tiroid degerin sanki biraz yuksek geldi bana bi de glukoz 92 o da guzel digerlerini bilmiyorm
Gulsah94 NAZ2333 daha yüksekti guatrn yüksek çıkmış dedi doktlr bunları tekrarlatrı 4.31 den 3.91 e düşmüş daha düşer mi acaba ilacamı başlatır 9 haftalık hamileyim
NAZ2333 Gulsah94 ilac verir mutlaka doktora gittiginde belirt tekrar benimde 2.67 kotu bi deger degil ama tedbir amacli ilac kullaniyorm yine yarin kan sonucumu alip persembe gunu hastaneye gidicem insallh