fatmacos Gmzee25 kızım var ismi Mihrimah Sultan ikinciye hamileyim erkek mi kız mı bilmiyoruz daha cinsiyet kesinleşince karar vericez inşallah
Efsane01 Gmzee25 benim de bi oğlum var adı Metehan🥰şimdi 30 haftalık hamileyim nasipse bu da oğlan ama hala isim bulamadık🤔
lavininannesii rojinasmin yaa sarya ismini çok severdim ama kuzenim kızına koydu içinde kaldı resmen😞
Gmzee25 lavininannesii çok üzüldüm, benim de hiç hoş bulmadığım bir şey. Daha önce söylemişmiydin o ismi beğendiğini?
lavininannesii Gmzee25 evet evet söylemiştim kızım olursa koyarım çok beğeniyorum diye o da çok beğendi ve koydu bişey diyemedim
Gmzee25 lavininannesii söylemene rağmen yapması çok üzücü. Keşke yapmasaymış. Biraz fikrini çalmış gibi olmuş. Ama üzülme daha nice güzel isimler var burada beğendiğin isim çıkar karşına inşallah😍
lavininannesii Gmzee25 ya o kadar çok bakıyorum ki asla içime sinen bi isim çıkmadı henüz🤔bakalım daha vakit çok çıkar karşıma inşallah🤗
Gmzee25 lavininannesii Mesela bi tanıdığım daha var Aylena Eda koymuştu kızının ismini. Sonra Leyla Lidya koydu başka bi arkadaşım.
lavininannesii Gmzee25 ben iki isim sevmeyenlerdenim🤗 bulurum ya bakalım. Sen kaç aylık hamilesin kız mı erkek mi bebeğin
Gmzee25 lavininannesii benim daha çooookkk yeni 5+1🤗 bugün ilk ultrasonumuza baktık. Çok heycanlıydı. Çocuğumuz olmuyodu, tüp bebek tedavisi olduk. Çok şükür tuttu. Peki ya seninki?
lavininannesii Gmzee25 yaaaa ne güzel çok sevindim🥰 Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 Ben 15 haftalık hamileyim ben de çok eski sayılmam🤗 ilk denemeniz mi tüp bebek?
Gmzee25 lavininannesii maşallahh😍 bütün annelerin kucağına sağ salim alması dileğiyle. İlk deneyimin 4ncüsü diyelim. 14 tane yumurta almışlardı, ilk 3ü tutunamadı. 4ncü tuttu bin şükür.