Kızlar dün kan verdim 0.100 yani negatif çıktı ama yaptığım bütün testler pozitif çıktı kan vermeden önce de pozitif çıktı bu sabah yaptığım da pozitif çıktı. Ama kanda çıkmadığı için yok diye düşündüm ama şuan kasık ağrım var baya belim de ağrıyo biraz daha devam ederse hastaneye gidicz. Byle bisey yaşayan oldu mu