Hamsicikk hiç bilmiyorum ben umudumu da kestim artık hele ki şu bitmeyen doğurmadın mı hala tepkilerinden dolayı kendimi kesmek üzereyim dayanamayıp birine saldırmadan doğumu atlatsam şahane olacak. Zaten cumaya gün verdi doktorumuz. Bebişin keyfinin iki günü kaldı :) sizin haftanız erken bana göre baya, inş çok bekletmeden annesini yormadan kendiliğinden gelsin