Merhaba 30 haftalik hamileyim hastane cikisi beyaz bir takim aldim. Doktora onu vermeyi düşünüyorum ama kirlenir mi. Hani doğunca bebegi yıkamıyorlarmis ya. Yedekte alicam ama beyaz takimi hemsireye versem mi sonra kendim mi giydiysem. Ilk gebeligim 0 tecrübe. Sizce napmaliyim🤷♀️