noktaninannesi arkadaşımda ben de hamileyiz bir tane Ebebek indiriminden 30 tl ye lacivert aldık bir tane de trendyol indiriminden 60-65 tlye gri siyah aldik biz klasik anne bebek bakim çantalarından kıyafetlere uysun cesit olsun diye biraz da uygun olsun diye pandemi devam ediyor ne kadar kullanılır belli değil ne kadar çıkar gezeriz belli değil o yüzden çok yüklü meblalarda vermek istemedik. İnşallah hersey düzelir de rahat rahat gezersek o zaman farklı modellere de bakılır ama bu arada hem ihtiyacimizi görmüş oluruz hem de deneyimlemis oluruz dedik başka alacak olursak bunlar anneanne babaanne evine giderken bile kullanılır sonuçta ama bence güzel de… 😊 biraz da kendi bütçenize bağlı tabi…