Eymenbby4 Bulut34 canım bende de oldu o ishalden karnımdan belime vuran ağrı oldu ama sancı cıkmadı 39.haftada dogum yaptım
Nur_grvn Bulut34 eğer ishalseniz doktorunuza söyleyin. Çünkü bağırsaklar kendini doğuma hazırlamaya başlamış olabilir 😊