Kızlar selam 32 haftalık olduk bugün. Dün bi post açmıştım suyum mı sızıyor diye. Bugün acile gittim muayene falan oldum doktor nst baktı sancı normal dedi 140 çıktı. Açıklık var mı diye bide rahim ağzı uzunluğu nasıl falan diye alttan muayene etmek istedi. Alttan elini sokup baktı çok canım yandı 🤦🏻♀️ Sabahtan Beridir kafamda deli sorular var. Hep normal Doğum taraftarıydım ve inanıyordum yapacağıma ama bugün çok korktum. Elle olan muayene bile bu kadar canımı yaktıysa nasıl normal Doğum yapıcam ki 😣 azıcık içimi rahatlatıverin ya 😔