Dilekcnkn Jdjvj benimde crp biraz yüksek çıkmış demişti doktorum ama grip , dişin ağrıyorsa vs böyle durumlarda da yüksek çıkabiliyormuş benim zaten genel olarak dişimde bir ağrı vardı o yüzden tekrarlamadık
Dilekcnkn Jdjvj şimdi onu bilemiycem ama hemşirem ve doktorum o söyledi bazen bazı ağrılar grip gibi durumlarda yüksek çıkabiliyormuş şimdi ne söylesem yanlış olur
DilAra_123 Arkadaşlar benim kan sonuçlarım da da Anti-Rubella lgG 239 POZİTİF cikti negatif olması gerekiyo normal olarak sıkıntı olurmu sizce