1 ay önce 8 haftalıkken bebeğimin kalbi durdu kanama olmasıyla düşük yaptığımı anladım hastaneye gittim doktor bikaç gün önce durduğunu söyledi ama ben hiçbişey hissetmemiştim kanamaya kadar. ilaç kullandığımdan dolayı 2 gün müdahale de edemediler. O 2 gün boyunca kanama adet kanamasına benzer devam etti ama hiçbir şekilde sancım olmadı. Kürtajla aldılar bebeğimi, sonrasında adet sancısına benzer hafif sancılarım oldu.