Ssema1 canim bende bu ignenin diger versiyonunu kullandim progestan 50 mg benimde kanamam vardi 3 güne bir kullaniyordum hergüne cikarmistik kanamam oldugu zaman cok faydasini gördüm canim sende kullan vurul yani ihmal etme. Evet yagli bir ilac yakiyor hele 1 gün sonra vuruldugum tarafa dogru bile yatamiyordum agridan tomurcuk oluyordu.12 hafta kesintisiz kullandim suan biraktim cok sukur. Bebeklerimiz icin biraz disimizi skacaz onlar iyi olsunda. Hepimiz Saglicakla kucagimiza aliriz insallah kizlar🤲🏻