Ebru07 ben kan kontrolünden yana değilim çünkü iğnenin battığı yer zaten bir sonraki zamanlarda tekrar iğne yapacağımızda zorlaşıyor ister istemez. Fazladan iğne ucu deliğine gerek yok gibime geliyor 🙄 ben hiç 45 derece duymadım, doktorum bana tarif ederken etini iki parmağınla hafif sık dik bir şekilde vur dedi, hemşire yaparken de öyle yaptı ve anlattı 🙄 gerçekten herkes başka bir şey diyor ne yapcaz bilemiyorum