Kuzeyufuk Kızlar iyi akşamlar bebeğim 33 günlük. Geceleri üstünü asla öttürmek istemiyor. Bende tulum alsam nasıl olur acaba diyorum. 33 gün erken mi tulum için? Ve ev ısımız klima işe hep 24 ye çalışıyor. 24 derecede kaç tog olmalı?
Ozlem23 Kuzeyufuk niye erken olsun boyuna uygun bı tulum alabilirsiniz sıcaksa hava ince olanlardan alın içine birşey giydiriyosaniz kışın kalın olanlardan alirsiniz