isimsizbiranne 37+4üz aşırı hareketli hiç durmuyor canımı da acıtıyor artık büyüdüğü için gece de uyutmuyor bir saniye durmuyor resmen normal mi bu kesesine falan bi zarar verir mi acaba cuma kontrolümüz var
Msydn6 isimsizbiranne 37+2 yim benimde öyle karnım deşiniyor sanki hareket ettikçe yırtılcak gibi hissediyorum 😣
Savciergoc isimsizbiranne merhaba benim de ilk hamileliğim de bu kadar hareketli değildi şuan ikinci hamileliğim 37 inci haftanın içindeyiz bi an yırtıp çıkcak gibi hissediyorum çok canım yanıyo son haftalarda hareketleri azalr diye duydum ama o durum bizim için geçerli değil sanırım 😄😌 bu günleri özlicez ama doğsun da istiyorum artık 🌼👼🏻
Aylinada35 isimsizbiranne yok kuzum olur mu hiç öyle şey yeri daraldı ondan ❤️ öyle olumsuz dusunme aksine son zamanlarimiz tadını çıkart bende gece uykularimdan kalkıyorum ama bebek hareketinin zarar vereceğini düşünmüyorum. Ne videolar izliyorum kadının karni patlicak gibi tekme atıyor bebisi olur böyle şeyler 🍓🍓
fatmaseyhan88 10 haftam bende sanki bebeğin hareketlerini hissediyorum ara ara bukadar erken hisseden oldumu
isimsizbiranne fatmaseyhan88 yok canım bağırsaklarındır o bebek olması mümkün değil 16-17den önce hissedemezsin